divendres, 10 de juny del 2011

Els meus duptes: m'indigno ?



Per exemple el que he trobat a la web tomalaplaza diuen que la llibertat l'aconseguirem eliminant l'ensenyament concertat.

Jo sovint he demanat la llibertat a l'hora de triar l'escola de la meva filla. Cercant per ella un àmbient educatiu pròxim a la meva manera d'entendre la vida.

De moment ho he trobat a l'escola concertada.
Per garantir la llibertat d'educació dels nostres fills jo demano el xec escolar amb el que pugui anar a demanar plaça escolar i no em calgui afegir rés. Doncs el que l'Estat dedica dels meus impostos a l'educació de l'ESO puc dedicar la part que li toca a la meva filla per tal que pugui ingresar al centre triat pels seus pares i així el col·legi pugui cobrat l'import que li pertoca per cada alumne.

LLIBERTAT D'ELECCIÓ DE CENTRE !!!

XEC ESCOLA JA !!!

VII Trobada Mundial de les Famílies

Entrades populars

El Sant Pare a YouTube